carolinejosefinnilsson

Alla inlägg under april 2014

Av Caroline Nilsson - 23 april 2014 10:00

Hejsan

Igår så började man i skolan och träffa sina underbara vänner! Det hände både bra och dåliga saker i skolan igår! Så skönt att man snart ska byta skola så man kommer bort från detta helvetet! Efter skolan så var man nere i stan med värdens bästa vän! Efter stan så åkte vi hem och var ute med dom andra bästa ! Skit roligt hade vi:)<3

Idag hade man sov morgon riktigt skönt var det. När man skulle ta bussen så var den för senad och när bussen kom så hoppade man av på stationen och gick till skolan med Alexandra och Karolina :) Nu sitter man på skolan och ska gå in på lektion och ha mentors tid hoppa denna dagen kan bli bättre än igår :) kram

Av Caroline Nilsson - 19 april 2014 12:40

Hejsan
Igår fyllde jag 17 år och det firade jag med släkt och vänner :) riktigt mysig födelsedag var det.

Nu sitter jag ute på balkongen i det härliga vädret. Idag så kommer några kompisar till mig och då får vi se vad som händer :) men hoppas ni får en super bra Lördag i alla fall :)

Av Caroline Nilsson - 15 april 2014 10:40

Hejsan

Igår var man på begravning och sa ett sista förväl av sin älskade gammelmorfar hoppas han kommer hitta gammelmormor och bli lycklig med henne igen. Efter begravningen var jag med Lillan och Emanuel en liten stund och sen tog jag bussen hem och träffade Nellie och Rasse vi hade mycket roligt hahaha :) När jag kom hem så gjorde jag en skål popcorn och tittade på film :)

Idag så ska man träffa värdens bästa vän Nellie och där får man se vad som händer hahaha man vet aldrig vad vi gör för något under dagen:) Men kul kommer det att bli hahaha :) hoppas ni får en underbar Tisdag :)

Av Caroline Nilsson - 13 april 2014 10:04


 

Av Caroline Nilsson - 13 april 2014 09:55

                               

Av Caroline Nilsson - 12 april 2014 10:48

Hejsan

Idag är det Lördag och solen lysser idag så under dagen händer inte så jätte mycket meren och fixa sig och ta det lungt i kväll så blir det antagligen åka på bilträff i Lödde med Lillan och Emanuel:) Vi höres senare under dagen

Ha en bra Lördag:)

Av Caroline Nilsson - 10 april 2014 17:38

Hejsan

Idag började jag kl 06.00 var en bra start på slutet av APL:en hahaha, ja idag har inte hänt så jätte mycket vi har ätit glass och jag har fått två jätte fina ljus stackar och 200kr presentkort på kicks och ett grattis och tack kort:) När man kom hem från jobb var det raka vägen hem och käka och sen sticka ut med Nellie ett tag :) imorgon blir det skolan ska blir riktigt härligt har nog aldrig längtat så mycket till skolan som jag gör idag, men det är nog för att jag ska träffa min underbara bästa vänner :) på lördagen ska man på bil träff med Lillan,Emanuel,Nellie ska blir riktigt roligt :)

Av Caroline Nilsson - 9 april 2014 17:28

Hejsan 

Idag så började man jobba kl 07.00 och slutade kl 15.30 riktigt skönt! Idag har det inte hänt så jätte mycket på jobb vi har påsk pysslat och gjort kycklingar, när jag slutade så var det cykla snabbt hem i detta jäval vädret vill man inte vara ute i. När jag kom hem så var det sätta sig vid bordet och äta middag. Nu sitter jag på golvet och egar mig hahah bara för att jag inte har något att göra hahaha ;) Nej nu ska jag sätta igång en film och fördröja tiden lite ! vi höres :D <3


 

Presentation


Jag heter Caroline Nilsson och jag blir 17 om två månader, jag är en glad tjej som tycker om att sjunga, fotografera, träffa kompisar och åka på bilträffar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards