carolinejosefinnilsson

Alla inlägg under maj 2014

Av Caroline Nilsson - 28 maj 2014 23:00

Hejsan

Idag var sista dagen i skolan så nu har man studiedag fram till Måndagen sen går man bara i skolan Måndag och Tisdag sen är det entligen sommarlov ! Idag har jag och älskling vat runder hos folk och hälsat på. Nu ligger vi sängen och har mysig ner oss med en bra film och en skål popcorn !???

Av Caroline Nilsson - 24 maj 2014 15:00

Hejsan

Idag vaknade man kl 12.00 att man var helt ensam i sängen. Min älskade pojkvän var i väg och hunden la där nere. Så där la man i sin ensamhet, dom kom hem en snabb runda och sen stack dom igen och nu ligger jag i sängen och myser med hunden och en bra film:) hoppas ni får en bra Lördag:)

Av Caroline Nilsson - 22 maj 2014 10:19

Hejsan 


Nu måste jag bruka allvar här men jag ska bara få tummarna lås och börja lägga ut mina bilder oxå sånt skit :) Har haft jätte mycket med skolan och är mycket hos min älskade pojkvän. Men jag lovar jag ska börja bruka allvar och börja blogga varje dag igen :)

 

Av Caroline Nilsson - 2 maj 2014 18:33

Hejsan

Idag blev det mysig runda till Landskrona med värdens bästa Nellie. Det blev en fika på maddes och där satt vi fyra timmar och bara snackade och hade det allmänt mysigt. När vi åkte hem så var ute en stund och nu sitter vi hemma hos mig och bara göttar oss. Ikväll blir det antagligen ut med polare och ha det roligt .) hoppas ni får en super bra Fredag för det kommer jag få i alla fall :)

Av Caroline Nilsson - 1 maj 2014 10:49

Denna veckan har varit en kanon bra vecka! Jag har nog aldrig haft ett leende på läpparna så mycket som jag har haft dessa tre dagarna i skolan :) Har haft enormt roligt med mina bästa vänner. Igår var det Valborg och jag var i Landskrona först och käkade med Nellie och Felicia. Sen så kom Lillan och Emanuel och då var vi nere på halv månen och hade det sjukt mysigt och allt det var en sjuk kväll :)

Presentation


Jag heter Caroline Nilsson och jag blir 17 om två månader, jag är en glad tjej som tycker om att sjunga, fotografera, träffa kompisar och åka på bilträffar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards