carolinejosefinnilsson

Alla inlägg under december 2014

Av Caroline Nilsson - 29 december 2014 13:55

                             

Av Caroline Nilsson - 22 december 2014 15:21

Som rubriken säger så är det två dagar kvar till Julafton och jag set verkligen framemot en riktigt jul mys med familjen och släkten. Denna helgen har varit en riktigt mys helg. Fredagen var jag och Julia på centan ich handla julklappar sen på kvällen var det kalas för lillebror. Sen på Lördagen var det gå upp kl 06.00 för ovh åka till Ullared. Igår gjorde jag inte så jätte mycket var ute med mina underbara kompisar ovh snackade en massa skit med dom. Idag vaknade man kl 11.30 riktigt skönt var det. Sen var det och ta på sig sen träffa Julia B en sväng. Nu ligger jag i sängen och väntar på att gå igen och träffa Julia C och Erika snacka en massa skit med dom och bara mysa:)

Hoppas ni får ett riktigt bra dag och en riktigt bra jul :)

Av Caroline Nilsson - 18 december 2014 21:50

Hejsan

Nu har jag entligen jullov det märks att man verkligen behöver det just nu. Ja idag hade jag avslutning med skolan. När jag kom hem så var det bara att vända och gå tillbaka till affären och handla mat. Efter man hade käkat och tittar på film så stack man ut en runda med bästa! Riktigt mysigt var det. Nu ligger jag i sängen och tittar på tv ska snart gå och lägga mig för imorgon blir det shopping med Nellie och hennes mamma riktigt mysigt ska det bli handla julklappar och bara mysa. Hoppas ni får ett underbar jullov. God Jul och Gott Nytt år:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Caroline Nilsson och jag blir 17 om två månader, jag är en glad tjej som tycker om att sjunga, fotografera, träffa kompisar och åka på bilträffar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards