carolinejosefinnilsson

Alla inlägg under juli 2014

Av Caroline Nilsson - 9 juli 2014 13:42

Jag tänkte jag Skulle berätta lite om mig själv för er!

1. Jag heter Caroline Nilsson
2. Är 17 år gammal
3. Bor hos min pojkvän
4. Jag har två små syskon
5. Jag börjar andra ring på Victom skolan i Helsingborg. Gick första ring på Selmalagerlöf men trivdes inte där.
6. Jag älskar djur, och hatar små kryp
7. Jag går barn och fritid
8. Jag älskar att fotografera
9. Jag älskar att åka på bilträffar och hjälpa min pojkvän och fixa bilar
10. Jag har blåa ögon och är egentligen blondin men har färgat det, jag är normal storlek inte för tjock och inte för smal, jag är 163 cm.

Ja, det var väl det lilla om mig om ni vill veta mer om mig så är det bara att skriva. Puss o kram

Av Caroline Nilsson - 3 juli 2014 03:25

Hejsan

Idag fick man ringa till jobb och sjukanmäla sig ont i halsen och Örona så imorgon blir det att åka in till läkaren och kolla. Hoppas det inte är någon fara nu när man snart har sommarlov:-( idag har jag bara legat i sängen och sovit hela dagen försökt att bli bättre men värkar bara gå mot fel håll jävla skit är det. Nu ligger jag och älskling i soffan och tittar på film och jag halv sover. Ingen vidare att må dåligt :-( hatar och vara sjuk jävla mög.

Hoppas ni andra har det bra !

Presentation


Jag heter Caroline Nilsson och jag blir 17 om två månader, jag är en glad tjej som tycker om att sjunga, fotografera, träffa kompisar och åka på bilträffar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards