carolinejosefinnilsson

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Caroline Nilsson - 22 februari 2014 23:25

Hejsan mina läsare

Idag så vaknade med bra humör, efter jag hade ätit frukost så gick jag upp och började städa och möblera om på rummet. Och jag blev riktigt nöjd. Under tiden som jag städade så kom min fabro på besök. Jag duschade och gjorde ve mig sen följde jag med han hem ich träffade hans söte hund och sen åkte vi och handlade mat :) vi åkte hem till oss igen och åt tacos efter jag hade käkat så stack jag ut en sväng med Nellie,Elise och Svante riktigt trevligt var det. Nu ligger jag i sängen och tittar på tv och kan somna i vilken sekund som helst.

Ni får ha en fortsätt trevlig Lördag ni som är ute och festar och är vakna fortfarande :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Caroline Nilsson och jag blir 17 om två månader, jag är en glad tjej som tycker om att sjunga, fotografera, träffa kompisar och åka på bilträffar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards