carolinejosefinnilsson

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Caroline Nilsson - 21 mars 2014 10:48

Hejsan

Igår så var man på handledar utbildning med pappa och morfar, sen när vi kom hem från det så käkade vi donkan smaskens ;) igår kväll så lämnade min älskade gammelmorfar oss:( tyvärr så mådde han inte så bra och har det super bra där han är nu oavsett hur jobbigt det är :/ han kommer upp till sin älskade fru som dog för ett år sen min älskade gammelmormor :)

Så när jag vaknade imorse så kom mamma upp och berättade för oss att gammelmorfar inte fans mer. Så det blev att man fick bli hemma från skolan och alltid idag mår verkligen skit:( ikväll så ska vi åka till mormor och morfar och äta middag, ska bli mysigt och bara rensa tankarna lite. Men jaja snart blir det gå ut en runda och rensa tankarna lite, hoppas ni får en super bra Fredag idag i alla fall :)<3

Presentation


Jag heter Caroline Nilsson och jag blir 17 om två månader, jag är en glad tjej som tycker om att sjunga, fotografera, träffa kompisar och åka på bilträffar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards